Kalite Politikamız
KALİTE POLİTİKAMIZ
Kalite Yönetimi
Şirket Politikamız sürekli gelişim ve iyileşmeyi amaç edinerek, Periyodik Kontroller ve teknik ölçüm, Sistem Belgelendirme, Ürün Belgelendirme, Personel Belgelendirme, alanlarında TS EN ISO/IEC 17020 Standardı, EN ISO/IEC 17021, EN ISO/IEC 17065 EN ISO/IEC 17024 Standardı,
Mesleki Yeterlilik, Sınav ve Belgelendirme Yönetmeliği, Ulusal Yeterlilikler ve diğer milli ve milletlerarası standartlara, kılavuzlara ve yönetmeliklere uygun bir şekilde, dil, din, ırk, politik taraf, cinsiyet, etnik köken ayrımı yapılmaksızın fırsat eşitliği çerçevesinde etkin yürütmek ve müşterinin her türlü fikri ve mülki haklarını korumaktır. Hizmet kalite standardımızı sürekli
iyileştirmeyi ve geliştirmeyi kabul ve taahhüt ederiz.
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Periyodik Kontroller ve teknik ölçüm, Sistem Belgelendirme, Ürün Belgelendirme, Personel Belgelendirme alanlarında hizmet faaliyetlerimizin tüm aşamalarını etkin bir iletişim ağı ile müşteri merkezli olarak yöneterek, müşteri memnuniyetini ve bağlılığını artırmak. Sistemlerin Yönetimi Firma ortaklarının ve müşterilerinin gereksinimlerinin tam, hızlı ve ekonomik olarak karşılanmak üzere önleyici bir yaklaşım temeline dayanansistematik uygulamalarla, hedeflenen kurumsal göstergelerde başarılı sonuçların elde edilmesini sağlayacak yönetim sistemlerini kurmak ve yönetmek. Etkin bir liderlik anlayışı ile yönlendirilen organizasyonlarla kaynakları, süreçleri ve stratejileri uyumlu bir biçimde yöneterek başarılı performansa ulaşmak.
Tedarik Yönetimi
Firmamızın akreditasyon kapsamında ve diğer tüm satın alımlarda; Mal ve hizmet temin ettiğimiz kuruluşlarla, güvene, bilginin paylaşılmasına ve bütünleşmesine dayalı, karşılıklı yarar sağlayan ilişkiler kurmak, değer yaratma becerimizi geliştirmek, sürekli ilişkiler sayesinde rekabet avantajı elde ederek, kaynaklar ve maliyetler konularında sinerji yaratmak.
Erhan ZEYBEK
Müdür